Saturday, November 26, 2005

Klar for avreise

Så er jeg endelig klar til å reise til Sør-Afrika. Flyet til Oslo går om halvannen time. Møter Atle og de andre der. Forhåpentligvis finner jeg hittegodsen der Atle har lagt billetten min. Atle sjekker inn i god tid før jeg kommer, for han skal tolldeklarere våpen også.

Inspirert av Ufatteligs blogg fra den store Kinaturen satser jeg på å lage en blogg fra denne Afrikaturen. Det er avhengig av mange ting, bl.a. at vi har tilgang på Internett underveis. Vi får krysse fingrene ...

Bjarte

2 Comments:

Blogger jarle said...

Kjekt. Gleder oss til å følge med på reisen! Håper teknikken samarbeider. Blogging på flyet anbefales (om du får muligheten). God tur!

Jarle

1:50 AM  
Blogger jarle said...

Har lagt ut en liten promo på http://aasland.blogspot.com/

2:25 AM  

Post a Comment

<< Home