Thursday, December 01, 2005

Kameratrøbbel

Kamera mitt, en Nikon D70 som jeg ellers er ekstremt godt fornøyd med, har selvsagt begynt å skape trøbbel for meg. Det er ikke noe nytt at jeg får kameratrøbbel på safari, så jeg burde ha ant at dette kom til å skje.

Kamera fungerer sånn av og på, så jeg får bare tatt halvparten av de bildene jeg ønsker å ta. Utrolig frustrerende ...

Idag har jeg fått snakket med Interfoto, som har hatt kamera inne til reparasjon for samme problem tidligere, uten at de har funnet ut hva som er problemet. Nå mener de problemet er lysmåleren, og det høres ikke helt usannsynlig ut. Det betyr at jeg kanskje kan få fikset kamera i Johannesburg på vei nordover i morgen.

Bjarte

1 Comments:

Blogger jarle said...

Jysla dumt. Lykke til!

10:45 AM  

Post a Comment

<< Home