Sunday, December 11, 2005

Hjemme igjen!

To uker i Sør-Afrika er over. Etter en lang hjemreise er jeg omsider kommet hjem. Bernhard, Leif, Atle og Sondre kjører hjem, så de har nok enda noen timers kjøring foran seg.

Det er nesten litt surrealistisk å sitte foran sin egen PC, med 4 Mbit tilknytning, etter å ha sittet og ventet så mye på trege modemforbindelser mens jeg har blogget de siste to ukene.

Til dere som har fulgt oss på bloggen: Takk for følget, og for alle hilsener og kommentarer!

Til alle som ikke har vært i Sør-Afrika: Det anbefales på det varmeste! Jeg er ganske sikker på at det ikke er siste gang jeg har vært i Sør-Afrika.

Til mitt reisefølge: Takk for en fantastisk tur, for alle de fantastiske historiene og morsomme kommentarene, for de fine kveldene rundt leirbålet, for de lange, men aldri kjedelige bilturene, og for at dere har delt all deres kunnskap og kompetanse - både nyttig og unyttig - med oss andre underveis.

Til Tinus og Elmarie (kanskje forstår dere så mye norsk etterhvert at dere kan lese dette?): Takk for et flott opplegg, for alt vi har sett og opplevd, og for alt det gode vi har spist! Lykke til med safaribusinessen!

Bjarte

PS! Hvis jeg får tid og anledning, kan det nok hende jeg legger ut noen flere bilder. Jeg må bare få sortert litt i de nærmere 3000 bildene som er tatt ...

1 Comments:

Blogger jarle said...

Og velkommen hjem skal dere være!

1:27 AM  

Post a Comment

<< Home